onsdag 23 juni 2010

Freja och jag....

Det verkar som om det är Freja och jag nu för tiden, R jobbar, Ebba hos pappsen, Emil i sthlm. Eftrsom jag slutade tidigt även idag så kunde Freja och jag slappa en stund hemma innan det var dax för lite shopping i stan. Freja inhandlade en ny midsommaroutfit och för mamman blev det en vit väska och en midsommarstång, nu börjar man bli tantig, men men en bordsmidsommarstång skulle jag ha. Efter stadsturen avnjöt vi en trerätters ala Roberto på Arenan och på hemvägen svängde vi förbi moromor i stugan för en kaffe. Freja var toppnöjd när vi kom hem och sa "mamma, vilken trevlig dag vi har haft, värsta lyxdagen" lillhjärtat:)

Idag vart det lite tårar på Röran, Eva började morgonen med att ge varsit paket till mig och Jenny, jättegulligt:) Sedan kom chefen med en vacker blombuket och tackade för den här tiden. Imorgon stänger Röran för sista gången och det känns jättekonstigt, många tårar och kramar kommer det nog att bli.

1 kommentar:

  1. Freja är säkert helnöjd...ha dig alldeles för sig själv, läääänge... Njut, snart har de flyttat ut!!! Nja, det lär nog dröja men ändå...
    Ser jättefint ut i vardagsrummet. Kommer snart och hälsar på!!! Kram

    SvaraRadera