onsdag 15 juni 2011

Tyra fyra veckor....

Fy vad tråkigt med regnet som aldrig vill sluta strila. I förrgår tyckte jag att det var skönt då jag hade endel att göra inne, men nu får det räcka. Skrotis börjar bli rastlös, hon vill gärna inte ta en prommis i det här vädret, hon är för fin för det;) Snart kommer i alla fall barnen hem, även lillbror Jacob kommer vid tolv, då blir det fullt hus igen, precis som det ska vara. Det är så konstigt, jag blir som förlamad när barnen inte är här, jag får ingenting gjort, sedan när de kommer får jag liksom mer energi och lust. Det borde ju vara tvärt om.

Idag blir Tyra fyra veckor, tiden rusar och man får påminna sig själv att bromsa in och njuta. Det har minst sagt vart fullt upp sedan hon kom, den berömda majstressen har vart här med allt vad det innebär, uppträdanden, grillkvällar, fotboll, fotboll och fotboll. Det är roligt, men nu ska det bli skönt med sommarlov och all den markservis som tillkommer...haha




Skrotis gillar verkligen Tyra, spinger dit så fort hon gråter och vill alltid ligga nära och vara med när vi ammar. Tänk, de kommer växa upp tillsammans....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar