torsdag 20 oktober 2011

En händelserik vecka;)

Den här veckan har vart en rolig vecka hittills, massa nytt på gång:) Igår hade vi en heldag med syster, lite shopping och lunch. Jag som ska ha lite tjejpartaj här på lördag var verkligen i behov av att köpa något nytt, dels för att jag inte kommer i allt i garderoben än, men även för att det var hundra år sedan jag var ute så min garderob är mer vardagspraktisk. Det blev något så roligt som svarta stupisar och en svart topp med volanger på. Byxor som kan användas till vardags känns ju nödvändigt eftersom man inte är ute och springer på krogen jämt nu för tiden...haha. Nya skor blev det också både till mig och Tjejerna


Nu blir det öppna för mig och Tyra, sedan byta däck och vaccinera hunden. Det var nog den dagen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar