torsdag 15 december 2011

Sämst på att skriva nu:(...

Jag har verkligen misskött min blogg de senaste veckorna men nu ska det bli ändring på det.
Lägger in en liten bildbomb imorn. Nu tänker ja prata lite tapet. När vi gjorde om i vårat fina hus fick det mesta av väggarna bli vita. Min erfarenhet säger att det är bra att bo in sig så man vet vart man ska sätta saker, tavlor och tapeter. Nu har jag kännt efter och vill ha en liten tapet i hallen och i vårat läshörn. En tapet med hus och en som är som en bokhyllsvägg, båda från min favorit cole & son.
Click here for a close-up of a section of this wallpaper.Click here for a close-up of a section of this wallpaper.
Väggen i hallen är bara nån meter lång och behöver tapet för att inte se så smutsig ut av alla skolväskor och jackor som hamnar där. Väggen i läshörnan behöver värme och mysfaktor.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar