fredag 9 april 2010

En skön kväll igår....

Igår sålde Robban sin lägenhet i sthlm, en sten som lättar från hans hjärta kan jag tänka mig. Nu är det bara att satsa all energi på vårt nya hus.  När jag kom hem från jobbet igår vart det en snabb handling inför kommande vecka, sedan firade vi med ost, kex och rött vin, och framför allt en lugn hemmakväll i soffan. Jag kan inte komma ihåg när vi hade en sån kväll sist. När jag skulle gå och lägga mig hittade jag ett paket under mitt täcke med superfina underkläder, vita och i precis rätt storlek:)

Nu har barnen precis landat här hemma vilket känns så skönt, har verkligen längtat ihjäl mig i veckan. Ett minus är att jag snart ska lämna dem hemma för en kväll med tjejerna. Kommer såklart att bli jättekul och barnen kommer att ha en kanonkväll här hemma med Robban........

Bilder och skvaller från kvällen kommer imorn;)

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset om besiktningsman! Blir till att ringa när det närmar sig för inflytt =)
    Hittade hit genom Soias blogg. Jobbar med henne på S:t Olof.

    Trevlig helg!

    //Sara

    SvaraRadera
  2. Ok, vad kul:)
    Håkan Larsson besiktnigar ab. Lycka till!

    SvaraRadera