tisdag 6 april 2010

Vart är våren?

I morse när jag gick till jobbet så kvittrade fåglarna högt och glatt, de verkar definitivt veta nåt som jag inte vet, att våren är bakom hörnet kanske. Just nu känns det väldigt långt borta iaf:(  I dag hade jag min tidiga dag på jobbet, vilket är rätt skönt då man får sluta tidigt också. Två timmar som inte är uppbokade just nu med andra ord, har inte hört till vanligheterna den sista tiden. Robban slutar fyra, så själv tänkte jag ta en tur på stan innan det bär av till huset igen för några timmars arbete.....längtar! Längtar även till fredag då det blir tjejparty hos Malin, jag tror vi blev femton stycken om alla kommer, kul!

Lägger in några bilder sen Frejas lilla kalas, samt min födelsedagsmiddag som R ordnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar