lördag 28 augusti 2010

Vart tar all tid vägen?

Dagarna som gått sedan semester har sprungit ifrån mig. Mitt nya jobb plus barnens aktiviter äter upp mig  just nu, men det är superkul. Robban klagar på att jag är för trött på kvällarna, men det blir väl bättre, det är bara så mycket att sätta sig in i och jag har fått många fler ansvarsområden än vad som var bestämt. En dag i taget. Igår var det min älskade Emils fördelsedag, stora killen fyllde elva år, helt sjukt vad tiden går. På kalas kom moster Sandra med sin dan, Morfar, Annica och morbror Jacob. På söndag blir det mer kalas för mormor som inte kunde komma. Emil har även planerat för ett Party, han "tror" att han ska bjuda 60 pers...haha. 
Ikväll blir det Juniskär och lyskväll, med familj, släkt och vänner.....tjiho! Kusin Isa och hennes Fredrik är här på sovaöverbesök:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar