fredag 12 mars 2010

Fredag....

Fredag och låsning i bröstryggen, som tur är så hade Anders en akuttid kl 15 idag, så nu är det bara att hoppas att det ger sig innan söndag då vi åker. En god nyhet är att jag fick jobbet som jag var på intervju för i början av veckan:) Så på måndag v 12 efter vår semester så börjar både R och jag på nya jobb. Det blir väldigt mycket nytt för oss nu...haha.

Malin är hemma från Thailand nu, så ikväll kommer Malin och Maja till let´s dance, allt e som vanligt med andra ord. Hoppas Carina tittar upp oxå......

5 kommentarer:

  1. Jättekul att du fick jobbet! GRATTIS!!!! Är det en fast tjänst eller ett vik? Kom inte ihåg vad du sa... Glömsk som vanligt!!! Vem åker ni till fjällen med? Kram

    SvaraRadera
  2. Det är ett vik, som sträcker sig till juli. Man knegar på, snart är man väl inlazad i kommunens system...haha

    Vi åker med Jenny och Björn,så vi blir väl nio pers i stugan, blir mysigt;) Är du ledig imorn? råkade nämna om klädpåsen till Ebba och Freja=tjat...haha
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nej vi är inte hemma imorgon och påsen är heller inte helt klar tyvärr.... Väntar på att få lite hjälp av Felicia så jag vet vad vi kan ge bort... kanske någon dag till veckan...håll ut!! Vi får höras

    SvaraRadera
  4. Grattis! :D Å du, Anders är den bästa! Tack för tipset.. Ska dit på min tredje laserbehandling nästa vecka... Är mkt bättre i hälen! *KRAM*

    SvaraRadera
  5. Fia, vad skönt att du är bättre, laser verkar vara bra på allt. Jag fick en låsning mellan skulderbladen innan vi åkte till fjälls, det löste Anders och krister på en behandling:)
    Kram

    SvaraRadera