torsdag 25 mars 2010

Veckan springer fram.....

Det händer mycket i våra liv just nu, både jag och Robban har ju börjat på nya jobb i veckan. Vi är båda väldigt nöjda:) På mitt jobb jobbar Eva och Jenny som har tagit hand om mig på bästa sätt, väldigt trevliga och lättsamma tjejer, det gillar vi. Just nu jobbar jag med små barn mellan 1,5-3 år, jätte goa söta ungar, inte utan att man blir lite sugen på smått igen, Robban lever farligt igen ett tag...haha

Annars har vi hunnit träna två ggr tillsammans sen vi kom hem från fjälls, kollat hockey som gått bra och dåligt. Nu hoppas vi att Timrå tar matchen på fre så det blir ända in i kaklet. Nästa vecka på ons får vi vårat hus, spännande:) Köket kommer den 16:e april, så förhoppningen är att allt annant kommer att gå undan. Badrummen behöver vi inte bry oss så mkt om, det fixar Primen, det är bara att välja klart alla detaljer....

Nu skuttar jag iväg till jobbet med ett leende på läpparna............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar