torsdag 13 januari 2011

En ängel på axeln.....

Igår när jag var på väg till jobbet genom skogen slog det mig plötsligt att jag måste sakta ner om det skulle komma en älg. På mindre än fem sekunder hoppar det upp en älg framför bilen, läskigt som tusan. Mest skärrad blev jag över att jag kände på mig det, snacka om skyddsängel på axeln. Senare på dagen var jag till doktorn med mina fogar, jag blev sjukskriven på halvtid så nu kommer jag jobba fem korta dagar i veckan. Jag håller tummar och tår att det inte blir sämre så jag kan jobba hela vägen fram. Just nu har jag konstant värk bara mer eller mindre intensiv, vilar jag blir det lite bättre (bara molande).

Idag efter jobbet blev jag och Freja bjuden på nybakade chokladmuffins hos Backlund. LIlla Svea fick såklart följa med och träffa katten Elmo, läskigt men spännande:)

Ikväll har vi Emil här på en extranatt, inte ofta man få rå om honom utan tjejerna. Timrå och lite fika!

1 kommentar: