lördag 15 januari 2011

Skön lördag...

Idag har vi vart hemma, Robban har röjt nere i källaren och jag har pekat lite.....haha. Jag har även lyckats städa en toalett och torkat golven, egentligen borde jag inte göra nåt, men det är svårt att låta bli när man är van att bara köra på för fullt. Tack och lov en ganska bra kväll ändå. Samuel och Anna som jag köpte lilla Svea av var här ikväll med deras tre chihuahuer. Tokroligt att se hur glad lillen blev, de busade i två timmar så nu är Svea helt slut och ligger utslagen i Ebbas säng. Första kvällen hon ligger kvar där när Ebba ska sova, så "lilla" Ebba är toppnöjd.

Nu ligger alla barnen och jag har lovat R att vi ska se Avatar, ge och ta;)





1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

    Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90 % av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Sophia
    AFA Försäkring

    SvaraRadera