måndag 17 januari 2011

söndag....

Igår söndag, var halva familjen i ishallen och andra halvan i skidbacken. Ebba och Robban ville hellre åka skidor i nysnön. I ishallen skötte jag klockan under Emils match, som de tyvärr förlorade med 6-8, en jämn match där man turades om att ta ledningen om vart annat. Väl hemma tog Freja och jag (och hunden såklart)en lång tupplur på 2,5 timme. Robban lagade god söndagsstek med rostade rotfrukter och rödvinssky, mumma! Älskade Robert som tar hand om mina barn som om det vore hans egna, jag hoppas han känner min uppskattning.

Nu idag jobbade jag min första dag på halvtid, Freja fick följa eftersom det bara var två timmar. Det känns lite konstigt att komma in så där mitt i dagen, men man vänjer sig säkert. På vägen hem åkte vi på Ica och handlade strutar, glass och strössel....vart ska detta sluta, orörlig med sötbegär, haha

2 kommentarer:

  1. Grattis till lilla bebben!!! Va mysigt :))

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Tack, ja det ska bli jättemysigt. Freja blir ju sju nu, så det var ju ett tag sedan man hade en liten bebbe:)

    Kram

    SvaraRadera