måndag 18 april 2011

Bättre utsikt...

Idag var det soligt och fint men inte särskilt skönt då det blåste. Skrotis och jag stannade inne och gjorde lite nytta, tvättade några maskiner, skurade en toa och bakade en kaka. När allt detta var gjort var klockan bara 11.15, jag kommer att bli rastlös, det känner jag redan. Efter att ha vilat en stund så hämtade jag tjejerna vid halv två och Kattis som fyllde år bjöd på kaffe och kladdkaka. På vägen dit köpte jag fyra nya krokar till hallen på Panduro, även plåthhjärtan med änglar på som Kattis fick.





Nu ikväll har Robban kapat den vildvuxna syrénhäcken så att vi får fin utsikt över Ljungan. Planen är att det skall upp en ny låg häck av tujor så att vi fortfarande ser vattnet. På framsidan rök ett annat träd som han stört sig på. Bäst man låser in motorsågen, för det verkar ju vara lite roligt också;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar