onsdag 27 april 2011

Påskbilder...

I påsk har Robbans mamma Kajsa och Sten vart här, de hade åkt hela långa vägen från Trelleborg, jättemysigt:) Min mamma kom även hon på middag under långfredagen och på lördag passade hela gänget på att luncha på nyöppnade olearys, smaskens som vanligt. På söndag eftermiddag kom Martina, Christopher, lilla Billie och hela familjen Nordlander på grillkväll, roligt, det känns som om vi ses ofta nu. Igår åkte Kajsa och Sten söder ut igen, Ebba åkte till Maja och sov, som bonus fick Emil två nattkompisar. Jag tror gänget somnade på morgonkvisten någon gång, avslöjad av sena/tidiga inlägg på facebook...haha




Gården har fått sig en omgång och planen som fanns under påsk är verkställd, nu sitter en fin häck av tujor ner mot ljungan. Själv har jag mätt ut avståndet mellan plantorna medans Robban har jobbat och slitit, resten av tiden har jag legat och slöat och haft ont i hängmattan.


1 kommentar:

  1. Vad fint ni har det! Nu har jag varit och hälsat på. Kollat så ni har det bra och sett på barnen och hårtussen :0)

    Kram på er! / Linda (och Poppis såklart)

    SvaraRadera