onsdag 13 januari 2010

Kalasdag.....

                                                               Lilla Signe


Saga


Min vän Kattis och hennes småtjejer Signe och Saga mår bra, jag riktigt längtar efter att få komma och gosa på dem. Kan bli farligt, man blir ju alltid så sugen på bäbis när man känner lukten av nyfödda.....Robban går osäkert ett tag;)

Idag efter jobbet åkte jag och hämtade Ebba och Freja, sedan bar det av till stan  där vi mötte upp Robban. Jag hade en tid inbokat hos naprapaten kl14, min rygg strular ju som vanligt, denna gång var det foten som gjorde ont, men luttrad som man är förstod jag att det kom från bäckenet. Robban och tjejerna gick en sväng på stan, sedan möttes vi och tog en fika på Stenstans cafe´.

Nu ikväll har vi vart på trippelkalas, Annica, Sandra och Jacob har ju fyllt år i dagarna så de samkörde kalas. Gott fika och trevligt sällskap:)

2 kommentarer: