tisdag 19 januari 2010

Veckans start...

Veckan har snurrat igång med en rasande fart, imorgon är det onsdag och jag som precis hade söndagkväll här :-/ Imorse fick Emil och Ebba åka buss till skolan, jag började inte förrens halv ett så vi passade på att ta en långfrukost här hemma, jag, Freja och Robban. Alltid så härligt att sitta och prata med en liten femåring själv, jag lovar att det finns endel konstiga funderingar. Efter frullen bar det av till Anders för min del, ryggen och foten skulle återigen få sig en omgång, och jag lovar att det känns bättre:)

Nu ikväll har det varit lite tvätt och rensning, hur mycket kläder kan man ha egentligen? Barnen växer och växer. Det som Freja precis fick efter Ebba, måste bort nu.

Nää nu ska barnen i säng, tidig morgon imorn, sedan jobb och slutligen middag hos Backlund, mammor och barn....trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar