måndag 15 februari 2010

Alla hjärtans dag......

Igår var det alla hjärtans dag, och jag var nog världens sämsta att fira den dagen med igår. Ett gäng överladdade tjejer på Thåström (som för övrigt var en väldigt lugn konsert, allt annat än vad vi var) Sedan vidare på Svenssons, där vi absolut inte hade behövt en droppe till....Phuu! Säger som Malin, 31 år och går i nian ibland. Detta talar nog sitt tydliga språk om hur fantastisk min dag var igår. Då är det tur att man har sin Älskade som styr upp allt med barnen, själv skulle jag sköta klockan på Emils match kl tolv vilket var allt annat en ljuvligt. På kvällskvisten fick vi en god älgstek med potatismos och gräddsås, först då kunda man väl kalla sig för människa igen. "Älska mig som mest när jag minst förtjänar det" gårdagens ordspråk här hemma;)
Fina tjejer innan utgång;)

Imorse var vi och tittad på ett nytt hus, av bilderna såg man att det behövdes ett ordentligt ansiktslyft, men när vi kom in drabbades vi av en smärre chock! Det var det värsta jag sett på länge, så jävulskt skitigt och äckligt. Mäklaren påpekade hela tiden att vi måste bortse från hur det såg ut och tänka oss objektet utan möbler(skit), men lukten gjorde det väldigt svårt. Synd, huset hade kunnat funka bra för oss, storleksmässigt och planlösning men det hade som sagt kostat en förmögenhet att sanera. Vi tar nya tag medan vi har halva foten kvar på det gamla huset, vi är ju fortfarande med i den något långsamma budgivningen.

Nu när jag kom hem från jobbet hade Robban lagat middagen färdig och bakat kärleksmums, smakade godare idag än vad det hade gjort igår....haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar