torsdag 4 februari 2010

Tött och trött på snö...

Har varit lite dålig på att uppdatera bloggen i veckan, men jag ska ta tag i det:)
Jag har vart ledig några dagar den här veckan och jag fattar inte vart all tid tar vägen. Det spelar ingen roll om man e ledig eller jobbar, dagarna är fullspäckade ändå, träningar och aktiviteter.

Igår var vi och tittade på huset som vi vill ha igen, vi ville kolla om våra renoverings/ombygnadsplaner skulle hålla. Och ja, det verkar som om allt skulle kunna gå som planerat. Nu är det bara att fundera på hur mycket vi egentligen är beredd att lägga på huset, renoveringen kommer ju också att dra iväg lite.

Idag ska jag lämna Freja på dagis till lunch, hon ville dit och leka en stund, själv åker jag nog till min vän Kattis och gluttar lite på Saga och Signe. Halv tre blir det hämtning av barnen på skolan, sedan raka vägen till stan för klippning av storpojken Emil. Kvällen blir lugn, ända dagen på veckan som vi intehar nån träning i familjen, kanske man har turen att komma iväg själv:)

Imorgon drar Robban och jag till sthlm, helgen är fullspäckad och det ska bli kul att komma iväg och träffa lite vänner och shoppa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar