torsdag 18 februari 2010

Började dagen i diket....

Imorse var det bråttom som vanligt, skulle hålla tiden till jobbet på minuten prick, om jag inte backat ner i ett dike.....skit! Stressad som tusan gasar man ju lite för mycket och så sitter man som berg. Som tur var kom en Sillman förbi med fyrhjulsdrift och drog upp mig. Man ska ha en "jeepbil" om man jobbar på en åker mitt på landet;)

Ikväll var mormorn här och grattade Ebba som fyller år imorn, presenter och fika. Ikväll ville Ebba gå och lägga sig tidigt, superspännd inför morgondagen, fika och paket på säng och sedan tjejpartyt på kvällen. Själv har jag precis bakat klart en marängtårta som födelsedagsbarnet beställt, hade missat den långa gräddningstiden bara, 1h o 40 min.....äntligen klar 23.50, men vad gör man inte för sin älskling......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar