tisdag 9 februari 2010

Dagen....

Idag har jag vart ledig, vi började morgonen med en lång frukost. Efter frullen spaltade vi upp all ev renovering vi skulle behöva gör vid eventuellt köp av det tilltänkta huset. Listan blev lång och summan blev stor...hehe. Sedan åkte vi ner på Ego för lite lunchspinning, superskönt:) Väl hemma blev det en nyttig lunch på älgfärsbiffar och sallad med färsk broccoli och yoghurtsås. På eftermiddagen var det dax för R att åka och jobba, själv gick jag en sväng på gina och köpte ett par nya jeans, välbehövligt vill jag lova;) Senare slank jag in till sys Blomqvist på Synsam och drack ett par koppar kaffe, alltid lika trevligt. På vägen hem från stan fick jag ett infall o klippa mig, tog bort över en decimeter och känner mig som ny.

Nu ikväll har jag vart hos Carina och druckit en kopp te, vem har sagt att det är svårt att få dagarna att gå?

Min fina bränna kommer inte till sin rätt på den här bilden;)
Snart kommer världens bästa hem och förgyller dygnets sista timma......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar