lördag 21 november 2009

Äntligen soooool.....














































Idag har vi haft en skön dag, sen frukost och tidig lunch, sedan tog vi en prom ner till stan idet soliga vädret. Skönt att äntligen se solen och få lite ljus. Nere på stan blev det mest flanera omkring och kolla i div inredningsbutiker. Vi hittade en fin "stegehylla" på Village som skulle passa bra bredvid sängen....1195kr. Senare mötte vi upp Malin och Carina med alla barn och tog en fika på Coffee House, det ända stället som erbjöd plats i ett ovanligt proppat Sundsvall, men ack så mysigt det vart ändå, barnen körde fika med massage....


Nu har jag just hämtat Emil från hockeymatchen, Nsk a-lag-Kovland...1-5:( och middan står snart på bordet, tacos på menyn. Får se vad som händer ikväll, barnen har ju fullt upp med sina kompisar här hemma, underbart:) och vi vuxna får väl umgås med varandra......

4 kommentarer:

  1. Tja bruden! Snygg Blogg, perfekt så att jag som bor lite "avsides" (njurunda) ändå kan ha koll på dig, då slipper vi ju prata i telefon...he he.. närå :-)
    Men du, vad Robban är lik min Björn på bilderna, eller det kanske är Björn som är lik Robban...men iallafall så har vi himla bra smak du och jag, visst då!
    Kram kram / Backlundskan

    SvaraRadera
  2. Haha... tycker du, ja långa o mörka, kanske glösögona gör mkt likhet.....men snygga är dem;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Björn sa igårkväll att "det var väl det jag visste, hon har velat ha mig hela tiden. Och så tvingades hon ta en blek kopia" ha ha. Han är självgod ibland min Björn. Ibland får han liksom till det.

    SvaraRadera