lördag 28 november 2009

Pyssel och adventsbak....

Idag har tiden gått undan, vaknade efter åtta och skyndade mig iväg till Emils match, som de tyvärr förlorade med att uddamål. Emil visade inte sin bästa sida efter matchen och struntade i att tacka motståndarlaget, riktigt dåligt, gissa om mamman blev vansinnig:( Men nu vet han att det inte var ok, och jag hoppas det var sista gången jag såg något liknande. Eftermiddagen här hemma har bestått av lussebak, tvätt och sy gardiner, blev helt ok. Robban jobbar ikväll, så idag blir det till o kocka själv, kycklingfile med klyftpotatis och rödvinsås får det bli.

Imorgon ska vi stå på julskyltningen under dagen, sen ska jag äntligen försöka återuppta spinningen, förkylningen börjar äntligen släppa. Senare på kvällen blir det lite adventsmys med glögg och peppisar:)






1 kommentar:

  1. Man blir verkligen sugen på att ta fram "Julen" när man ser hur fint ni har gjort, mysigt tycker jag....fint....Annica

    SvaraRadera