måndag 23 november 2009

Härliga Måndag.....

Trots en "sjukling" i huset har dagen vart riktigt trevlig, började med att skicka Emil till skolan med taxi halv åtta, för att senare somna om till halv tio:). Robban som var ute igår behövde sova ut och tjejerna som har lekt till sena kvällen hela helgen vaknade inte förns kvart i tio. Lovely! Efter en sen frukost åkte vi iväg till birsta för att kolla lite kameror och mini pc. Ebba och Freja vill ha allt som är rosa, själv vill jag att det ska vara snyggt, medans Robban kollar pris och hur bra varan är. Tänk vad olika vi ser på saker;) Det blev även en sväng på toysRus, några fler julklappar är nu inhandlade.

På eftermiddagen åkte jag och Freja och kollade på Emils hockeyträning, alltid lika kul. Ebba var hemma med kompisen Becka som går i fyran....stora tjejen nu! Efter middan lekte barnen med Becka och Tristan, medans jag och Carina provade årets glögg med pepparkakor och ädelost, framför en bra film ...OBSESSED. En väldigt nervkittlande film, som framkallade handsvett...phuuu. Betyg bra!

Nu blir det en träff med duschen och rejäl uppfräschning inför morgondagen när jobb åter vankas. Jag måste tacka min underbara Robban som ska vara med tjejerna imorn, och ta Ebba till tandläkaren på onsdag, jag älskar dig du är guld värld, hur kunde jag ha sån tur att träffa just dig. Puss!

1 kommentar:

  1. Men sen när jag blir sjuk kan du vara hemma med mig och hyra film och laga mat till mig...

    SvaraRadera