tisdag 17 november 2009

Regnig dag igen....

Idag när vi vaknade regnade det på fönstret igen, morgonpromenaden byttes mot en lång frulle med ljus.....Robban undrade om det var strömavbrott, romantikern!;) Men nu blir det äntligen en prom och sen en lunch på "Tant Anki och Fröken Sara", ett ekologiskt cafe.
Sedan blir det en sväng på stan och ikväll väntar pulsspinning på ego, kanske Robban lyckas övertala mig att lyfta nån vikt med;)

En bra låt som man blir glad av, hörde den på lunchspinningen sist......http://www.youtube.com/watch?v=65eBGYvcBTw

2 kommentarer:

  1. Hej Jennie! :D Kul me blogg!!!! Mera bilder önskar jag bara... ;) Å jag kommer att titta in här lite nu å då... Sköt om dig! *KRAM*

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia, mer bilder kommer:) har fullt upp med att lära mig hur detta funkar. Hur lägger jag till din blogg här?
    Kram

    SvaraRadera