onsdag 4 maj 2011

Barnmorskan...

Sista rutinbesöket hos barnmorskan är gjort och allt såg bra ut. Nu är det bara och vänta i två veckor tills bebisen kommer, den lilla får gärna komma tidigare. Igår hade jag riktiga värkar/förvärkar i 2,5 timme, eftersom jag ska bli snittad så borde jag ha ringt in och kollat av läget men nån inre känsla sa mig att det var lugnt. Senare på kvällen kom det tre regäla värkar till, men sen vart det lugnt. Antagligen åkte bebisenmagen längre ner, jag hade inte samma onda tryck mot bröstkorgen, vilket också gjorde att jag sov mycket bättre......någon nytta iaf:)

Imorgon ska mitt hår rustas. Lite klipp och ny färg kanske kan få en att känna sig lite snyggare. Känner mig mest som en otymplig flodhäst just nu. Senare på eftermiddán/kvällen ska tjejerna spela sin första match för i år, en träningsmatch mot gamla laget SDFF. Kul! Äntligen får vi fullt upp på helgerna igen, det verkar inte bättre än att det blir ca tre matcher per helg. Får se hur länge man tycker att det är lika roligt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar