tisdag 3 maj 2011

Rastlös men för orkeslös för att göra något...

Är så oerhört less på den här tjocka magen, den är tung, gör ont och får mig att sova minimalt.
Nu är det bara två veckor kvar, vilket kan låta lite, men det känns som en evighet och att man knappt orkar över tröskeln. Jag kommer nog landa på +20 kg, vilket får mig att snabbt räkna ut att stranden får utebli i sommar...

En bild på vagnen som min lilla Tyra och Robbans lilla Valter ska ligga i. Lägg märke till den fina lattehållaren som Robban tyckte var viktig att köpa till. Problemet är bara att det inte finns några kafféer att köpa takeawaylatte på här i Njurunda, haha, han får gå på Statoil;)

1 kommentar:

  1. Ha ha, ni får promma till mig så kan jag göra en latte. Fast det finns väl på kondis också va?
    Håll ut Bengtsson, den som väntar på nåt gott...

    SvaraRadera