onsdag 11 maj 2011

En lugn morgon....

Jag som alltid är uppe med tuppen nu för tiden är glad om jag slipper se 05....nånting när jag tittar på klockan. Imorse klev jag upp med R kvart över sex och hängde på låset till Lottas kondis klockan sju för att få färskt bröd till frulle. Väldigt uppskattat av de tre nyvakna som väntade hemma. Nu har Skrotis och jag soffat oss framför tv 4:as nyhetsmorgon, druckit te och surfat runt lite. Kollade in Kappahls newbie kollektion, superfina sommakläder till småttingar. Lite smakprov...
, 379925, 843730, 842542, 850842
Snart åker vi in till förlossningen för nån guidad tur, Robban har ju inte vart med förr så det kändes viktigt för honom. Jag kan också tycka att det känns kul förstås, eftersom det var ett tag sedan och allt är ju nybyggt nu. De ska även passa på att kolla på min onda mage som inte vill ge sig och den blödning som kom efter en förmodad slempropp som gått nu på morgonen....huuu!. Den lilla får gärna komma ut nu så man kan börja operation återhämtning;)

2 kommentarer:

  1. Shit vad spännande:-) När är det beräknat?

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Ja det känns verkligen spännande. Det är planerat snitt, så det blir på ons om inget händer tidigare.
    Såg att allt gått bra för dig idag, skönt:)

    SvaraRadera