onsdag 16 december 2009

Äntligen fick jag träffa Robban....

Dagens shopping, för omväxlings skull lite svart...haha


Idag slutade jag halv två och fick äntligen träffa min älskade Robert, en timmes fika på stan fick räcka innan det var dax för han att sticka och jobba... Den här veckan har vi jobbat om varandra, sist vi sågs var i söndags, jag har gått innan Robban vaknat och somnat innan han kommit hem. Imorgon har vi lite tid tillsammans igen, R är ledig och jag kan nog smita vid tre, skönt! Kanske vi äntligen kan få lite julstämning här hemma, nu när snön har kommit och allt:)
Idag när jag var på stan upptäckte jag att Bik Bok hade utförsäljning (skulle slå igen), passade på att förnya min garderob med fyra nya tröjor/tunikor, Lovely!

Jag längtar efter mina barn så det gör ont i kroppen, bara en dag kvar innan jag får träffa dem. Hoppas snön ligger kvar så vi kan gå ut och åka pulka och bara mysa. Robban jobbar fredag och lördag så jag får rå om dem alldeles för mig själv.
Nu blir det julklappsinslagning och bonden. Kan ju inte låta bli att se, trots att man skäms som en galning varje gång, men jag antar att det är det som lockar de flesta att se sån skit...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar