onsdag 9 december 2009

Trött....

Jaha, kl är halv tolv och här sitter jag. Det känns som om tiden inte räcker till, barnen lägger sig för sent för att vi ska hinna med så mycket tid som möjligt tillsammans......skärpning mamman! Robban jobbar kväll hela veckan, vilket innebär att jag åker på jobbet när han sover och jag borde sova när han slutat...om man nu lägger sig i tid. Just den här veckan har jag väntat på R eftersom vi inte träffades i helgen heller. Resultatet har blivit att jag sovit fem, sex timmar, inte bra:(

Imorgon slutar jag kl 13 och då blir det husvisning på Östermalm, sedan har jag hela dagen tillsammans med barnen. Ikväll såg vi på "Jul med Pernilla", väldigt juligt och myspysigt i deras lilla "skimmerrosa" värld, men ack så inspirerande. Barnen blev jättesugna på att göra ett pepparkakshus med marshmallows och prinsesskronor på. Emil lovade att han skulle vara lika trevlig och hjälpsam som Benjamin och jag ska vara lika glad som Pernilla, SMILE! Det blir morgondagens projekt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar