torsdag 3 december 2009

Sovmorgon.....








Idag började jag jobba kl 11.30, vi hade planerat en långpromenad men sängen var så varm och skön så vi låg och drog oss till 10. Det blev en riktig brakfrukost med gröt, ägg, kesomackor och en dubbellatte..mmm

Efter jobbet hämtade jag mina tjejer på pappsens jobb, Emil pappas pojke ville vara hos pappa och se Timråmatchen. Ebba tog med sin kompis Alva hem, sedan hämtade vi chinamat och myste. När Alva åkt hem tog vi en tur till mormorn som bjöd på kaffe, läsk och godis på en Torsdag. Barnen fick en adventsljusstake, jättegullig med små tomtebarn på. Väl hemma var det dax för sängen. Ebba var jättetrött medans Freja blev ledsen och vägrade sova om hon inte fick sjunga Beat It med Michael Jackson, så fick det bli, Jackson på spotify.....

Nu packar jag för fullt inför resan till Linköping, blir säkert för mycket som vanligt. Jag kommer sakna mina Älsklingar här hemma, men väl tillbaka på Söndag har vi alla hemma i huset:)

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en trevlig helg med tjejerna!!! Åhhh det vet jag att du får...<3

    SvaraRadera