lördag 19 december 2009

Helgen....

Igår fredag hämtade jag barnen kl 14.30, skyndade hemför att träffa Robban en stund innan han skulle dra iväg på jobbet. Tjejerna hade en kompis med sig hem, så Emil och jag passade på att göra lite knäck själva. Emil googladeLeilas kolaknäck och skrev upp reseptet, blev riktigt goda. Efter middagen åkte Emil till sin kompis Andreas för lite övernattning. På kvällen blev jag, Malin och våra tjejer överbjudna på lite rödvinsmys hos Carina, skönt att vi har varandra:)

Idag lördag var det äntligen dax för lite sovmorgon, vi vaknade halv tio när Ebba kom krypandes upp i sängen, sen vart det långfrulle. Nu ikväll har det vart julpyssel och pepparkaksbak här med Malin och Maja på besök. Robban är ute och svirar ikväll, själv så knyter jag mig, jag längtar efter att få sova ut imorn igen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar