tisdag 15 december 2009

Lång onsdag....

Idag har det vart en lång dag, började åtta och var inte hemma förens kl var närmare åtta igen. Större delen av dagen har gått åt till träning inför elevernas lilla julfest här ikväll. Barnen var jätteduktiga, trotts diverse strul som har kommit ivägen:)

Imorn blir det en tidigare dag och jag hoppas att jag hinner med ett träningspass på Ego. En sväng på stan skulle inte heller vara fel, det finns fortfarande julklappar som måste inhandlas....phuuu! Tänk att man aldrig blir klar, trots att man börjat så i tid:( Är det någon som har lust att haka, så skrik till, det är riktigt trist att springa på stan själv.....Nu blir det te och soffan innan sängen tar över.

1 kommentar:

  1. Vaaa, jag ÄLSKAR att gå på stan själv, det är enda gången jag får nått gjort! Å då har jag inte ens några barn...

    SvaraRadera