lördag 12 december 2009

Helgen...



Igår vid lunch fick jag reda på att jag skulle jobba på ett nytt ställe, klasslärare i en etta fram tills jullovet, KUL!...får se vad som händer sen. På eftermiddagen var det dax för Luciafirande på Frejas dagis, som hon har väntat. Våran lilla Freja, sjöng högst av alla, och somnade först i familjen och sov som en snork, som hon själv kallar det..haha

Idag var det en lång morgon som sträckte sig till halvtolv då frukosten var avklarad, sen var det iväg med Emil på en halvdags träningsläger. När Emil var lämnad åkte vi andra på Lottas kondis i Njurundabommen för en fika. Vi fick sällskap av mina gudbarn Hugo och Max med sin pappa Björn, trevligt:)

Nu blir det utgång med Min Kärlek och några vänner........

2 kommentarer:

  1. Men herregud vilket gulligt kort på Robban å Freja... Han ser nöjd ut :).

    SvaraRadera
  2. Jag tror han är nöjd, han har verkligen gått in i det här med 110%....Barnen känns så avslappnad tillsammans med honom:)
    Kram

    SvaraRadera